2014. november 19., szerda

Már többször megfigyeltem, mert többször átéltem, hogy ha van valami nagy örömöm, mert mondjuk kapok valami számomra egészen elképesztő és fantasztikus és csodálatos dolgot (most maradjunk ennél a válfajnál) és ezt (úgy értem, az örömet, nem a konkrét dolgot, mert irigy is vagyok) szeretném megosztani azokkal, akikről feltételezem, hogy velem örülnek és mondjuk, ők meg visszafogottan reagálnak, akkor picit megkeseredik a szám, ezt ismeritek?
S mert többször átéltem, olybá tűnik, hogy nem vagyok túl tanulékony típus. Nem kell mindent kirakni a kirakatba.

6 megjegyzés:

  1. Igen, az érzés ismerős. És az is, hogy bele tud keseredni az ember. Ha meg közvetlen közelről nem ugyanaz a reakció, abba még inkább. Bár azt hiszem, nekem ez utóbbi sokkal rosszabb.

    VálaszTörlés
  2. Ja, ez bizony rossz tud lenni, de ilyenkor arra gondolok, hogy nem az illető affinitásával van a baj, hanem nyilván a pillanatnyi lelkiállapotával. Nem röpködhet mindenki ugyanakkor, érted. De ez csak a racionális reakcióm, attól még ugyanolyan rosszul tud esni.

    VálaszTörlés
  3. jobban belegondolva, nekem is esett már rosszul olyan, hogy valaki kapott egy olyan valamit, amire régóta vágytam én is. és én sem repkedtem.
    baromi nehéz mindig két oldalt látni egyszerre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóóó, hányszor jártam így... de nem rontanám el a másik örömét azzal, hogy húzom a számat, mert nekem sem esne jól, ha ő húzná, mikor én ujjongok

      Törlés
  4. Sajnos rendszeresen járok így. Alapvetően van nagyon pozitív életszemléletem (minden szarság ellenére), és már nem merek megosztani semmit se lassan, mert mások azt gondolják, hogy nálam fenékig tejfel az élet... pedig nem, tudnám sorolni, de azt minek soroljam?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. juszt sem vagyok hajlandó a rossz dolgokat "számolgatni" magamban

      Törlés