2012. november 21., szerda

a rémület foka

De én tényleg megrémültem, veszettül kalapált a szívem (ágyban, párnák közt), ez ugyanis tényleg rémisztő, de most nem mennék bele a hová-lett-a- kérdésbe, mert a metafizika ici-pici ponttá zsugorodva hever valamelyik poros sarokban nálunk  nagyjából december 24-ig.
Az a helyzet ugyanis, hoyg én nem vettem észre, hogy november 30. után december 1.jön, pedig annyit nézegettem ezt a nyamvadt naptárt, de csak novemberig, nem lapoztam tovább, így aztán tegnap este a fb-ról* értesültem, hogy jövő vasárnap gyertyát gyújtunk, de még akkor is kezem a billentyűzeten volt, hogy megírjak egy ironikus választ, szerencsére előbb cselekedtem (naptárt el), semmint gondolkodtam. És tényleg.

Ijesztőnek meg azért ijesztő, mert túlvállaltam magam vagy ellustálkodtam az időt, még nem tudom, hová tegyem a voksot, mindenesetre  mindennemű alvásnak vége. A megrendelés viszont önmagában semmi, mint a katalizátor, önmagában nem ér semmit, ám ha megfelelő közegbe helyezzük, felgyorsítja az eseményeket, és akkor most szúrom ide azt a mondatot, hogy december 23-án is lesz wamp. Meg 9-én és 16-án is.

Ugye, hogy felgyorsult minden,éljen a metafizika. Ja,ez kémia.

*méghogy fölösleges,ugyan

8 megjegyzés:

  1. Sebaj, viszel sütőtöklekvárt a wampra, ha kifogysz a táskákból...

    VálaszTörlés
  2. azt mondod, a wamp spájzra kellene mennem?

    VálaszTörlés
  3. Az idő szorítása jótékonyan szokott hatni az ember fizikai határaira. Úgy mint gyorsaság, tűrőképesség, befogadó készség, alvás igény, stb. AZONBAN! A kizsákmányolt visszaüt, amint letelt a határidő. Tapasztalatból tudom...

    VálaszTörlés
  4. Edzett nő vagy!
    Én is hajnalban számolgattam, hogy lesz-e már vasárnap adventi virágkötő bemutató a Néprajzi Múzeumban.
    No meg is nézem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, és pont ez a baj, nem tudok ennél kevesebbet aludni :(

      Törlés
  5. És én idén azt hittem, időben nekiálltam készülődni. És tegnap mondták nekem, hogy december 5-én vizsgázok.... jó,jó, hol van az még, gondoltam. Ja, hogy itt a szomszédban? Ójajj! :)

    VálaszTörlés