2012. július 24., kedd

Alternatív megoldások (kilőve)

Szóval, próbáltam én már sok mindent, hogy akkor gyömbér, meg levendulaolaj olívaolajjal (persze, nem egyszerre, de lehet, hogy éppen ez volt a baj), meg masszírozzuk be, meg elsötétített szoba, meg (önmagamhoz képest) sok folyadék, meg ne is gondoljunk rá, de a kedvencem az, hogy fejtsük meg, éppen mitől fáj a fej. Az ezt tanácsolóhoz odamennék egy extra csípős erős fejfájásnál és miközben haldoklik, kérdezgetném, hogy de mégis mi a baj, sokat evett, keveset  ivott, hidegfront, melegfront, család, munkahely, stressz, mindez együtt, esetleg az univerzum? Nem tudom, nem csapna-e agyon egy szívlapáttal, mert én biztosan fordított helyzetben.
Ugyanis, amikor fáj a fej, de rendesen ám, én mondjuk a tarkóból és bal halántékból indulót rühellem nagyon, szóval, akkor én egyáltalán nem bírok gondolkozni, de nem ám, egy vágyam van és aköré csoportosul  nemhogy minden gondolatom, de minden idegszálam, hogy m-ú-l-jo-n e-l. 
És hogy hol van az Algoflex-em.
Ennyi.

5 megjegyzés:

  1. Szia! Spigelon homeopátiás tabit próbáltad már, ekem szokott segíteni vagy migrén spray ha már nagyon durva.
    Jobbulást!!

    VálaszTörlés
  2. Bátyámat teljesen kikészíti - folyamatosan fáj a feje évtizedek óta.

    VálaszTörlés
  3. http://akupunktura-prof.hu/akupunktura2_content.html

    Nem feltétlenül akkor kell menni, amikor az agyad se működik a fájdalomtól...
    A barátnőm ezzel a rettenettel élt évekig, mindenhol volt, már CT-n keresték a bajt, de nem találtak semmit. Tavaly aztán elment a kínaihoz. Nem Yühöz, hanem egy szegedi dokihoz. Azóta nem volt migrénje, fejfájása stb.
    Mi ide "járunk". nem részletezném, de a férjem pár éve nála gyógyult meg abból az epekövességből, amit amúgy műteni szoktak, de nála sokáig nem jöhetett volna szóba, de már nagy baj volt. A kisfiam tavaly járt nála, neki is segített más baján. Én tegnap kezdtem a kezeléseket.
    Ma már kezdtem embernek érezni magam, pedig ez már egy ideje nem volt jellemző...

    VálaszTörlés
  4. most kicist szkeptikus lettem, csak az erős gyógyszer, abban hiszek, de ez pillanatnyi állaptcsupán, enyhülséesetén bármit elfogadok!

    VálaszTörlés
  5. Igen, amikor nagyon fáj, akkor azonnal kell valami. Utána lehet kezelésre járni, hogy soha többé ne térjen vissza.

    VálaszTörlés