2011. március 8., kedd

Nagy takarót tűzni nem mulatság, hanem munka


Ha felszerelem a szabad gépi tűzés kütyüjét, akkor elfelejtem leengedni a talpat.
Ha leengedem mégis a talpat, akkor vastag a tű.
Ha felül szép, akkor alul biztosan hurkol, csöndben, hogy észre se vegyem.
Ha nagy kacskaringókat akarok, akkor kicsik lesznek. Ha kicsit, akkor nagyok.
Ha összehajtogatom, nem fér a gép alá. Ha panyókára vetem, nem férek a géphez.
Ha nagyon drága tű van a gépben, akkor hármat eltörök. Legalább és naponta. De csak a drágábbikból.
Ha nem töröm el a tűt, akkor szakad a cérna.
Ha nem szakad és nem törik, akkor a takaró egy darabját alul véletlenül hozzáfogtam.
Ha ezt sem, és remekül megy, akkor kifogy az alsószál.
Ha végeztem és lélegeznék egy nagyot, akkor kiderül, hogy kimaradt egy darab, a takaró közepén, nyilván.

15 megjegyzés:

  1. :))))) Nagyon jóóóóó vagy, aranyos ahogy megírtad! :)))))

    VálaszTörlés
  2. Tökéletesen lefeded a problémát...s ez szinte mindig így van :)

    VálaszTörlés
  3. :)))
    ilyenkor állok fel (1-2 pont után) és hagyom másnapra vagy jövő hétre a mnkát
    De én már látom, nagyon jó lesz ez is!!!

    VálaszTörlés
  4. Ez tényleg így szokott mindig történni... jól összefoglaltad, felsoroltad.

    VálaszTörlés
  5. Egyre többször járok vissza hozzád, nagyon bírom a szövegeidet és gyönyörűek a munkáid. Sok sikert neked! :-)

    VálaszTörlés
  6. Eddig biztos voltam benne, hogy egyedül velem történik így. Megnyugtattál. Ja, és jó lesz a takaró.
    Én most tervezgetem, hogy blokkonként tűzöm és utána egyesítem.

    VálaszTörlés
  7. Velem is így van ez! :oD Azt hiszem írhatnál egy könyvet, én megvenném!

    VálaszTörlés
  8. en most keszulok kidobni egy kistakarot, mert ezekkel kuzdottem, mint valami kezdo es az eredmeny is olyan lett:-(

    VálaszTörlés
  9. Megnyugtatlak, a kicsit is munka tűzni, legfeljebb kisebb munka :)) Kivétel talán Csokifoltéknak, de mi többi halandó, bizony szenvedünk. Így édesebb a siker :))

    VálaszTörlés
  10. :) Bizony, a tűzés nem kis munka! :D (én ütni is szoktam a gépet... psssszt!)

    VálaszTörlés
  11. Istenem, köszönöm! Nem vagyok egyedül!!!

    VálaszTörlés
  12. Na ez valóban pontosan, betűről betűre így van.

    Ha valamiért nagyon fontos a darab amit tűzöl akkor még ígyebb.



    Végkövetkeztetés: tűzz kézzel!
    /viszont akkor kénytelen vagy száztizenhat évig élni hogy elkészülj vele.../

    VálaszTörlés
  13. Kezdő varrósként cseppet megrémültem, de aztán kitaláltam, hogy takarótűzéssel nem fogok foglalkozni az elején :o)))

    VálaszTörlés
  14. Kedvenc tanítóm és Csoportvezetőm is ezt szokta mondani: A tűzés legalább akkora meló, vagy még nagyobb, mint a takaró összeállítása. :o) Kitartást kívánok neked!

    VálaszTörlés
  15. nem, nem vagyunk egyedül, s mindig van, ki kimondja :o)

    kézzel nem tudom tűzni, mert megfizethetetlen lenne, ez az igazság...

    amikor készen van a fedlap, képes vagyok azt gondolni, hogy óh, hát a nehezén túl vagyok, pedig!

    VálaszTörlés